Чудеса японської парфумерії

Парфумерія – ще одна частина жіночої косметички, якій відведена своя, особлива роль. У представленій статті описуються чудеса японської парфумерії, а саме – чим вона хороша.

Зовсім недавно вдалося побувати на пошті та у магазині. Що найцікавіше, всі люди дивно дивилися і навіть трохи чхали. Випадково, не новенький чи одеколон для волосся стало причиною цього?

Здається, якби японець побував у російському автобусі, то він просто зійшов з розуму і обов’язково одягнув би маску. Є деякі місця в Японії, в яких краще не з’являтися з певними ароматами парфумів. Тому що відразу стане зрозуміло, що поруч знаходиться іноземець. Як відомо, найбільш ходовим милом в Японії є те, що без запаху. Ну не звикли люди до різних ароматів. Нічого вдіяти з цим не можна. Ось чому запах одеколону викликає змішані почуття у людей і говорить про те, що поруч іноземець. Природно, знайти мило з запахом можна. Це рідкісне явище, але все ж таке спостерігається.

Японці дуже болісно сприймають різні аромати. Але гірше, звичайно ж, його повна відсутність. Втім, як би парадоксально це не звучало, але японці дуже люблять білизняний саші, а так само різні ароматизатори для туалету. Загалом, зрозуміти це не можливо, але і вникати у весь цей процес не варто. Навіщо? Ну не люблять люди мило з запахом, не сприймають одеколони, нічого страшного в цьому немає.

Що стосується парфумерії, то вона практично не купується і не продається. Природно, що дами з запитами luxury в курсі, що таке Jo Malone або Hermes. У магазинах для звичайних людей знайти це просто неможливо. Ну немає тут імпортної парфумерії, та і якщо на те пішло, вона нікому не потрібна. При цьому колекціонери з усього світу все одно ганяються за Shiseido і Dicila.

Народні маси зовсім не просунуті в плані парфумерії. Ринок популярних ароматів при цьому не так великий. Цінова категорія варіюється в діапазоні 30-50 доларів. Взагалі спостерігаємо повну відсутність смаку і почуття міри. Головне, щоб все це було не схожим на європейське. Якщо відкрити флакон, то можна натрапити на цікавий парадокс. Багато японські приємні аромати, незважаючи на те, що японці зовсім не люблять все це. Туалетну воду, можна зустріти не так часто. Одеколони за своєю концентрації такі, як російські, але трохи рідше по консистенції. Японських ароматів стає з кожним роком все більше і більше. Правда, немає такої важкої маслянистості. Тому як після деяких парфумів залишається цей «слід».

Коли серед читачок стали бурхливо обговорювати ароматичні спреї для тіла Fiancee, стало незрозуміло, що взагалі відбувається. Японці дуже люблять аромати мила і шампунів. Швидше за все, мова тут йде зовсім не про любов до чистоти. Запах чогось, нещодавно помытого милом, здатна занурити в інтимне життя. Аромати фіксують у пам’яті ті солодкі хвилини, проведені вдома. Може бути, це нагадування про коханій дівчині, адже це аромат чистих мокрого волосся. У будь-якому випадку, парфуми з ароматом шампуню або мила, знаходяться на першому місці в Японії. Вони пояснюють це тим, що для знайомства з парфумерією в облік беруться всі наявні засоби. Що найцікавіше, вони підбирають косметику для користування всієї родини. Тобто потрібні по-справжньому універсальні засоби, які підійдуть всім.

Загалом, ароматична феєрія розгорнулася в основному в various shops. Тут продаються різні іграшки-сувеніри, посуд, а також інші примочки для молодих дівчат і жінок.