Косметичні новинки осені

Косметична хвиля нових засобів від провідних світових брендів змусила модниць заглянути в торговий центр в пошуку экстрасовременных новинок, які поліпшать їх догляд за обличчям і тілом.

Торгові центри цієї осені порадували своїх покупців достатком помад MUFE і YSL. На Ленінському проспекті в ТЦ Нарвський з’явився корнер Giorgio Armani, але нових блисків так і не завезли. Нового тонального засобу, теж немає. Виставлена тільки різдвяна косметика Guerlain.

Одіозні рум’яна Rouge, дійсно з’явилися у продажу, правда мають надто червоний відтінок, який підходить далеко не всім.

Два дні у Французькому бульварі проходила акція від Clarins – працював візажист марки, плели французькі коси і давали подарунки при покупці продуктів. Пробний макіяж можна було зробити безкоштовно, за умови купівлі двох продуктів, візажист фарбував косметикою, яку брав прямо зі стенду.

Було багато позитивних моментів і хороших розпродажів.

За 1500 руб. продавалися подарункові набори Shiseido: потрійні тіні, помада з матовою серії, туш Perfect Mascara — все повнорозмірне. З тіней — відмінні відтінки Tropicalia, Fire, Boudoir.

З’явилися нові помади l’oreal Rouge Caresse, які вражають багатим вибором відтінків.

Кошти Collistar можна було придбати за вельми доступною ціною, які допомагають схуднути в комплексі з фізичними навантаженнями.

Новий Fusion Makeup Armani не надто вразив вибагливих клієнток, хоча вони знайшли його цілком прийнятним для використання. Багатьом жінкам сподобалася його зручна упаковка, легке покриття і революційні властивості по догляду за шкірою обличчя.

Косметичні новинки осені в цілому порадували прекрасну половину населення Росії. Кожна змогла порадіти вигідними пропозиціями і придбати той товар, який їй більше до лиця.