Новини люкси

Якими новинками цього сезону радує покупців люксова японська косметика? Варто зауважити, що новинок надзвичайно багато, тому варто звернути увагу на особливо очікувані.

Наприклад, лінія Pola випускає крем для повік входить в серію Ст. А. Цей варіант досить доріг. Невеликий тюбик об’ємом 20 грам оцінюється приблизно в 200 доларів.

Втім, і якість косметичного засобу перебуває на висоті. Воно прекрасно усуває проблеми в області очей, прибираючи набряклість і мімічні зморшки.

Не меншу турботу виробники даного бренду проявили і про представників сильної статі, випустивши у світ набір по догляду за шкірою, основний напрямок якого – боротьба з запахом поту.

Треба зазначити, що задумка повністю вдалася. Mergence з гіалуронової кислотою робить шкіру чоловіки неймовірно ніжною і обдаровує приємним солодкуватим ароматом.

Shiseido, ще один бренд, який вирішив ощасливити жінок новим кремом для повік. Wrinkle Correcting Concentrate спеціально розроблений для усунення зморшок. Для цього в склад засоби введені ретинол і гідролізат шовку.

Albion представив Mirrored Skin, засіб для масажу, яке важко віднести до скрабу. Тим не менш, гель практично полірує шкіру, роблячи її неймовірно гладкою і оксамитовою. В доповнення до даного ефекту, засіб легко змивається і володіє чарівним ароматом.

Хоча новинку La Mente складно віднести до косметики, все ж варто згадати про появу нового комбайна з посиленою частотою ультразвуку. Домогтися необхідної потужності у використанні апарату допомагає електричний привід.

Японія – високотехнологічна країна, в якій у виробництві косметики використовуються нано-частинки і колоїдна платина. Не дивно, що кожен сезон бренди представляють по-справжньому оригінальні розробки.