Three: топовий макіяж японок

Three, безумовно, входить в топові японські бренди, широко відомі за межами країни. Тим не менш, серія косметичних засобів в самій Японії не є пріоритетною і скоріше орієнтована на закордонного покупця.

Three в першу чергу косметика, призначена для дам середнього і старшого віку, в той час, як у Японії косметичні засоби більш затребувані серед молоді. Однак чи означає це недостатня якість лінії?

Якщо порівнювати косметику Three з аналогічними брендами, слід визнати, що на їх тлі лінійка істотно виграє вже в оформленні. Крім того, бренд нерідко вдається до виробництва по-справжньому «революційних» коштів. В якості прикладу можна навести дуохромные олівці, забезпечені силіконовими кінчиками і призначені для підводки, або палетки неймовірно оригінальних тіней.

Особливо вражає робота дизайнерів компанії з кольором. Використовуючи косметичні засоби Three неможливо залишитися непомітною навіть серед натовпу. Відтінки настільки різноманітні, що кожна жінка може з легкістю підібрати оптимальний варіант, природно підкреслює природну красу. Крім того, слід віддати належне виробникам, косметичні засоби бренду Three завжди виглядають дорого, незважаючи на середню вартість.

У Токіо знайти косметику серії Three досить складно, по всій країні існує всього 21 точка офіційного продажу. Втім, орієнтація на західний ринок проявляється у всьому, аж до використання в рекламних цілях європейських моделей. Для жінок Європи великою перевагою використання косметичної лінії Three стає природність інгредієнтів. Практично вся продукція на 80% складається з натуральних компонентів.

Косметика Three більш популярна в Європі, ніж в самій Японії. Однак якість бренду не піддається сумніву. Натуральні компоненти і різноманітна палітра – безперечні достоїнства.