Вессенние новинки для мейк-апу

Дана стаття надасть унікальну і цікаву інформацію щодо весняної колекції косметики світових брендів. Продукція лідерів ринку косметичних засобів та характеристика найбільш значущих новинок далі в статті.

Як і прийнято, кожен поважаючий себе виробник косметики чотири рази в рік випускає в світ нову колекцію своєї продукції, приурочену до одного з часів року, щоб позмагатися зі своїми конкурентами і, звичайно ж, знайти ще більше шанувальників серед жіночої половини споживачів. І так вже вийшло, що найбільш значущими учасниками цієї “косметичної гонки” є саме весняні колекції.

Вам буде надано колекції Dior, Guerlain, Givenichy і Chanel. І почнемо ми з Dior. На цей раз “рожева весна” від Діора не особливо подавала надій своєю продукцією. Як і предрекалось все, що було представлено – це переінакшена косметика минулих колекцій. Однак, знайшлося і те, що все-таки не дало виставці від Діора “вдарити лицем в бруд”. Приміром, дуже корисна новинка – поліпшує лак для нігтів Nail Glow, який ще до своєї появи зацікавив покупців, поставши перед ними в інтернет-рекламі. Тільки тоді ще не було ясно: хороший він чи ні. Але на ділі стало ясно, що цей ледь рожевий прозорий лак, нічого не вселяє в приміщенні, буквально засяяв бузковим кольором (подібним відображеним ультрафіолету) , коли на нього потрапили сонячні промені.

До всього, ця весна подарувала постійної колекції практично ту саму слюду Golden Spotlight. А ось нові моно-тіні стали справжнім розчаруванням: якісь вони бліді, як по насиченості кольору, так і за текстурою. Навіть нова лінійка тих же моно-тіней Lancome вийшла куди цікавіше. Куди краще справи склалися у весняній колекції Guerlain. Можливо тепер до них перестануть ставитися упереджено. Що дійсно заслуговує похвали, так це тіні, які вийшли на рідкість вдалими, не дивлячись на те, що в колекції Shiseido є подібні екземпляри, а деякі навіть і краще. Помади нічим не здивували, не краще, не гірше попередніх. Так само похвали заслуговують jumbo-метеорити. Givenchy ж, відверто кажучи, ні краплі не виправдала очікувань. Расхваленная колекція Hotel Prive виявилася пустушкою. Тіні вийшли сухими і з недостатнім рівнем пігментації. І логічно було б до них на додачу випустити якусь базу для тіні, але, на жаль, чомусь не випустили. А от колекція Printemps Precieux від Chanel виявилася найуспішнішою з усіх, якщо, звичайно, не звертати уваги на ті безглузді коричневі тіні. Помади поставили планку для інших, на яку було б нерозумно не рівнятися, а окремий екземпляр Rouge Allure Velvet 42 L Eclatante виявився настільки хорошим, що тепер просто зобов’язаний з’явитися в сумочці кожної жінки.

Or Rose, Santal і, звичайно ж, 102 Beryl – еліта автоматичних олівців для очей. Увагу варто приділити саме останнім з його тілесно-рожевим кольором перламутру. Він ніби повертає нас назад в дев’яності. Дані виробники косметики відмінно зарекомендували себе на ринку, і користуються хорошим авторитетом серед покупців. Крім того, їх вартість не надто висока, а якість залишається на досить високому рівні.

У цієї весняної колекції були і свої фаворити, так і абсолютні переможені. Можливо, чиїсь очікування не були виправдані, хтось розчарувався в своїх улюбленців, а деякі були здивовані виробниками даних брендів.